onsdag 2 juni 2010

Går inge bra ...

Gamla vanor börjar dyka upp och det går verkligen inge bra med kosten, som att jag redan har tagit semester och vill ha lyyyx. Idag blev det vin till pizzan på pizza hut och dessert på det !!! Ooopppps!! Självklart hade jag inte ätit lunch heller... Blir så arg på mig själv!! Imorgon ska jag ha PT timme och det behöver jag verkligen. Vi ska göra upp en plan om hur jag ska träna när jag är på min 2-veckors resa och hur planen ser ut för hösten. Jag brukar inte vilja sätta upp mål för jag är rädd att misslyckas men jag ska sätta upp ett mål och jag hoppas på att det kommer att trigga mig. Målet är att den 31:a augusti väga 67kg (BMI 24,9=normalvikt). Når jag det inte tills den 31:a augusti så kommer målet ändå stå kvar tills jag når det. Nästa mål kommer att vara att väga 59kg på Lucia den 13:e december.

Jag ger inte upp och jag kommer aldrig tillåta att vikten börjar stiga!!!

1 kommentar:

  1. men varför får jag ingen rss från just dina bloggar!?? var samma med förra bloggen!!! Grrrrrr!!!

    Stay focused gumman!!!

    SvaraRadera