måndag 28 juni 2010

Snaaaart :)

Min vikt på avresedagen var 76kg och när jag kom hem var den på 78,1kg vilket är ett resultat på +2,1kg vilket jag blev förvånad över för jag har inte levt som planerat under dessa två veckor av all inclusive... utan det har varit alkohol varje dag, dessert varje dag men ingen träning alls så det blev helt tvärtemot min plan men jag har njutit så nu är det snart dags för inskrivning hos vv och nu ska jag verkligen hålla mig till detta ända in i mål och vidare :) När jag skrivit min vikt så har det varit min morgonvikt utan kläder men nu hos vv kommer det vara lunch eller middagstid med kläder så visst kommer första siffran vara högre än vad jag vill men sen rullar det ju på. Vikten här på sidan kommer alltså alltid vara vikten jag fått hos viktväktarna som jag verkligen hoppas har öppet så jag kan gå varje vecka under sommaren.

Syns snart igen :)

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du har haft en alldeles underbar semester :) +2,1 tycker faktiskt jag kan vara godkänt när man varit på semester. Det är sedan efter man är tvungen att sätta stopp och det tror jag att du kommer att göra. Lycka till på vv idag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!!!!
    Låter som att du haft en bra semester!!
    2,1kg upp efter en sån semester är ju helt okej!
    Är du laddad nu för att klara av resten av "resan"??
    Lycka till på vågen idag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Kul att se att du är tillbaka =) 2,1 är inte ngn större fara, det försvinner snart ska du se. Hoppas det går bra på VV idag.
    Kram Lindha

    SvaraRadera
  4. Wee upp på hästen nu !! :) Roligt att du är så peppad :D
    2,1 var ju inte alls farligt !! Jag hade gått upp 2,5 bara över midsommar :( vilket jag inte förstår alls???
    Men men..nya friska tag som sagt ! Lycka till !

    SvaraRadera