söndag 6 juni 2010

Jag försökte men ... nääää

Lika bra att ge mig själv en paus för det verkligen inte går nu!! Finns ingen motivation what so ever :( Så nu bestämmer jag att måndagen den 28juni (kommer hem den 27:e) så kommer jag 11:30 skriva in mig hos viktväktarna :D Sen kommer jag verkligen ta mig tid att gå dit en gång i veckan oavsett om jag tror att det kommer bli ett plus på vågen. Jag behöver det! Jag behöver att jag ska titta någon i ögonen varje vecka som jag kliver upp på vågen. Mina mål och min viktlista kommer att göras om och räknas ifrån denna dag Måndag den 28juni! Sen vill inte jag öka massor i vikt och det ställer ju till det lite för det kommer jag att göra om jag bara skiter i allt så min tanke är att jag från och med i dag fram tills invägning hos viktväktarna kommer att dra ner rejält på kolhydraterna. Kaaaanske inte riktigt som lowcarb men nästintill. Jag tror att det är det lättaste sättet att behålla sin vikt när man har semester sen kan jag ju hoppas att sockerbehovet är borta tills jag skriver in mig hos vv igen :) JA jag offrar pannkaksfrukostar men omelett är inte fy skam heller hi hi mumsfillibaba och en semester är ju faktiskt inte maten utan det är upplevelsen. För mig är det bara att få i lugn och ro få vara med familjen utan alla måsten som städa, diska och tvätta. Ligga i en solstol och bara njuuuuta :)

Detta är min viktväktarblogg och den kommer att fortsätta den 28juni då jag skriver in mig och börjar mina veckomöten varje vecka!!

Ha en supermysig sommar för det ska jag!





3 kommentarer:

  1. Då ses vi igen den 28 juni.
    Hoppas att du får en riktigt underbar semester=))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så uuuuunderbart nu gumman!!!!

    SvaraRadera
  3. Ha det så himla skönt nu på semestern. 28/6 är en bra dag, då fyller jag år och du kör VV. Kramkram!!

    SvaraRadera