fredag 4 juni 2010

Jag tänker inte ge upp!!

Det är många tankar idag om kost/vikt/mentalitet m.m. och jag tänker verkligen inte ge upp! Jag har gått ner 16,6kg och har 18,4kg kvar. Jag kan inte ge upp, det är en lååång väg kvar och jag måste orka hela vägen. Det har varit en riktigt dålig vecka för mig och om jag försöker komma på varför det blev som det blev så tror jag att det handlar om gamla vanor om semester dvs att jag på nått sätt kopplar semester och lyx med att äta och dricka gott, ofta och mycket. Nu har jag inte semester ännu men i min mentalitet så har jag redan det och det påverkar. Sen tror jag att bristen på planering av maten bidragit mest för det tillhör inte ovanligheten denna vecka att jag tagit mitt första mål vid fem på kvällen ... och sen vidare in till natten.

Denna blogg har jag för mig själv för att peppa mig och hålla det levande. Visst är det oxå för att peppa/inspirera er ;) Så från och med NU kommer jag att skicka in en bild från mobilen på varje sak jag äter... kommer göra så tills jag känner att jag är på rätt väg igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar