tisdag 29 juni 2010

Kahls

Jag gick in till kahls idag för att köpa en kaffe, blev övertalad att ta en cappuchino men så sa jag att jag ville veta hur mycket mjölk hon tog då jag måste veta antal propoints och det visade sig att hon oxå räknar hi hi Hon berättade då att hon hade en lättmjölk i kylen och kunde ta den istället hi hi Hon har räknat i 8veckor och gått ner 7kg Grattis till henne :)

Den här gången tar jag verkligen det superlugnt för det här ska verkligen hålla i sig ända ner till målvikt, guldmedlem och vidare :) Blev månadsmedlem igår vid invägningen och ska verkligen utnyttja det så mycket som möjligt. Lokalerna i Hötorget var jättefina och shoppen var jättestor i jämförelse med det jag sett förut (farsta, haninge). Konsulenten var super och trots att det är mitt i sommaren så kom det ca 30 personer. I höst kommer min vägningsdag att vara tisdagar men nu är det måndag några veckor framöver. Det är en rätt utmanande första vecka ons-tors kolmården med boende på vildmarkshotellet fre- Ullared hela dagen sön-kalas för att fira min dotter som blir 6år i veckan ;) Men det ska gå bra!! Känner mig motiverad att komma ner till normalvikt nu.

Ha det bäst!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar