lördag 16 oktober 2010

10 dagar och samma vikt

Jag har under 10dagar inte gått på något program och inte alls varit sterotypen av hälsosam men jag har inte frossat eller struntat i att äta bra mat heller. Detta har resulterat i att jag först la på mig 1,2kg men som snabbt försvann så nu väger jag exakt lika mycket som för 10 dagar sen och just nu är det målet. Hålla vikten! Kommer ta mig ett race sen efter jul/nyår men just nu vill jag bara hålla vikten. Såklart att den gärna får gå ner men jag gör inget aktivt för att det ska bli så.

Läste att akinna.se ska baka bullar idag och blev såååå sugen så det blir nog bullbak här hemma oxå :) Ett besök hos biblioteket har vi hunnit med idag och fick hem en hel påse med böcker som vi ska ta och titta i senare. Det är verkligen sååå skönt med en ledig helg. Jag har jobbat väldigt mycket denna vecka samt så har vi bytt chef vilket faktiskt har varit ganska turbulent för mig personligen för jag gick från att vara superuppskattad till ifrågasatt. Detta är den största annledningen till brist på bloggandet för jobbet har funnit i huvudet 24/7.

Nä nu ska jag se om jag har allt hemma för att baka bullar hi hi ;)

C U!

4 kommentarer:

  1. Ibland behöver man en paus från viktminskandet. Själv så kämpar jag på med min vikt....
    Hoppas att det känns bättre på jobbet snart!

    SvaraRadera
  2. Målet var att hålla vikten och det har du gjort! Bra jobbat! Skönt att veta att vad du gör nu är så som du ska leva sen när du nått din målvikt. Att ligga stilla i vikt är en konst i sig. I alla fall när man som jag hållt på med vikten i så många år, fram och tillbaka...

    Lycka till och hoppas det lugnar ner sig på jobbet.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska väga mig imorgon, kan ju bli intressant :-/

    SvaraRadera
  4. Måndag och en ny vecka på jobbet, hoppas verkligen att den blir bra trots allt.
    Idag blev det bullar till frukost, hi hi. Tack så mkt ;)

    SvaraRadera