måndag 17 maj 2010

6km

Blev lite mer än 6 kilometers promenad idag och det blev svettigt kan jag lova för solen var som högst och inga moln fanns på himlen :) Det har gått riktigt bra med propointsen och jag avslutade min första dag med lite vaniljglass light och varma blåbär :) Mums och helt godkänt, även på en måndagkväll! Är riktigt glad över mitt beslut att börja räkna propoints och bli viktväktare igen,... det var ett stort beslut av många annledningar men jag känner att det var ett bra sådant.

Har ätit upp mina dagliga propoints, ska prova att inte ha någon veckobonus men spara mina intjänade aktivitetspropoints utifall det skulle dyka upp något på helgen som tex ett glas vin till maten :) Idag blev det 6 AP som sparas. Skriver min checklista här på bloggen under fliken just "Mina Checklistor", där skriver jag även in hur många sparade AP jag har.

Nu är batterier inköpta till min stegräknare samt min propointscalcylator :) Har provat mig fram hur "långa" steg jag tar och mina ligger på 75cm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar