lördag 29 maj 2010

SATC2

Åååååå vilken underbar film och vilken underbar kväll :) Jag kände mig såååå fin!! Hade trendiga kläder på mig för första gången på många år hi hi Imorse visade vågen +0,6kg jämfört med igår men det var det värt och jag tror det kommer försvinna snart. Jag åker iväg om exakt 2veckor och mitt mål är -2kg fram tills dess. Imorse visade vågen 76,4 så när jag åker kommer jag väga 74,4kg så är det bara :)

Idag blev det frukost på leklandet samt förbränning av några kalorier genom att springa omkring och jaga barnen ha ha i leken såklart ;)

1 kommentar:

  1. Usch jag har verkligen kommit ur gängorna den här helgen, har varit på mässa och farit runt överallt hela helgen så intaget utav mat odylikt har varit alldeles för mycket och alldeles FEL.
    Men men..det får bli mitt första plus på vågen imorrn så får jag ta tag i en NY vecka. Nästa helg är det kalas IGEN*suck*
    att jag inte har nån karaktär..

    2 kilo fixar du !!*pepp pepp*

    SvaraRadera