onsdag 19 maj 2010

Övermicrad potatis ...

Min plan var att jag skulle äta bakad potatis med kräftröra till lunch idag ... men det fick bli kräftröra med röd paprika. Jag övermicrade potatisen så den blev oättlig he he hård som sten. Problemt blev då att få i mig något som var mycket propoints men inte allt för onyttigt då jag jobbar sent idag och kommer bara att ta lite kesella när jag kommer hem. Man måste ju äta sina dagliga propoints annars hade idag varit en bra dag att spara propoints. Jag gick runt och letade efter något att äta och ville inte välja en glass eller choklad bara för att jag måste få i min kalorier så hittade jag en bagel, alldeles nybakt, Tittar upp hur mycket den väger och tittar i propointsguiden hur mycket det skulle bli. Det blev 11pp för en bagel, lika mycket som en tip top men liiiiite nyttigare kanske?

Blev av med min PT timme idag också för Knappen och Hakim har tydligen nåt Beachen 2010 projekt med Anna Skipper och då ska dom såklart träna med MIN PT på MIN tid ... Då min PT även är min kollega gick jag med på ett byte he he ...Ooooooookej då liksom ha ha :) Så idag har jag sett grabbarna svettas och dom gjorde ett riktigt bra jobb!!

Nu är det tillbaka till jobbet och sen lite kesella till kvällen, perfekt :)

Här är bilder på grabbarna som tränar med min PT på min tid...
http://www.nrj.se/?underpage=165.30841&bloggId=3309

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar