söndag 16 maj 2010

Ny Anonym Viktväktarblogg

Hej,

Jag ska imorgon börja att räkna propoints som en sista etapp på min viktresa och kände att jag ville vara lite anonym denna gång så jag startar en anonymblogg så det kommer inte dyka upp bågra före/efter bilder men denna blogg kommer att innehålla recept, tips, tankar, humör som en berg och dal bana, viktresultat samt mycket annat. Jag går inte på viktväktarlektioner och är inte heller registrerad via deras online medlemsskap utan jag har redan allt matrial hemma och kör själv med hjälp av denna blogg, min svägerska och min man.

Jag har cirka 12kg kvar att gå ner för att nå normal BMI och cirka 20kg att gå ner till målvikt. Har lite problem att hantera misslyckanden och ger då gärna upp men denna gång kommer jag att fortsätta även om jag nån gång skulle göra fel val eller äta mer någon dag än vad jag borde. Målet just nu är att nästa lördag kunna känna stolthet när jag vaknar att jag faktiskt klarat nästan en vecka :) Idag när jag vaknade mådde jag inte så bra eller så stolt.

Välkommen!

1 kommentar:

  1. hejjar på ...titta gärna in på min blogg..hittade din på vv,s forum

    SvaraRadera