tisdag 25 maj 2010

Ormar

Jag är väldigt rädd för djur, till och med husdjur som hundar och katter men jag är sjuuukt rädd för ormar och får panik i hela kroppen. Jag hade aldrig sett en orm i det fria föränns för en vecka sen då jag och svägerskan gick en ny (för oss) 5km slinga i en skog närmare mitt hem och då såg vi en orm på ca 1meter som var svart med gult zick zack mönster och igår när vi gick samma slinga så såg vi en lite mindre ungefär 0,5meter helt ljus beige orm med liiiite mörkare beige zick zick mänster. Det är dem enda två ormar jag någonsin sett i det vilda och dem ser jag på samma stig óch inom loppet av en vecka!! Har ingen aning om vad det kan vara för ormar och när jag googglar så hittar jag inte heller... men jag kommer aldig mer gå den vägen!!!!

Tack söta ni för kommentarer i förra inlägget :) Imorse sa vågen 75,8kg och jag är överlycklig för mitt lilla personliga mål är att väga 75kg när vi åker och det är om 18dagar :) Booooorde ju faktiskt gå...

Nej, nu är det dags att väcka lilltjejen och äta frukost :)

3 kommentarer:

  1. Det fixar du! 0,8 kommer försvinna fort så duktig som du är!
    Ha en bra dag!
    Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. Låter som huggisar..Jag mötte med på en häromdagen i skogen..vände om illa kvickt ! Det verkar vara ormår, många som sett ormar nu i vår.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag provat riskakor med choklad och cocos,,,MUMS!!!

    SvaraRadera