lördag 18 september 2010

+0,7kg

Japp det blev ett plus idag och inte så oväntat men det fick mig att göra om mitt motivationsmål så nu har jag 2kg på 3veckor som ett slags kickstartmål och det känns helt realistiskt. Min träning klockan 05:00 blev inte av men jag går minst 15 000steg per dag och jag äter kolhydrater med lågt GI, braiga fetter, mycket fibrer och protein samt dricker mycket vatten så på fredag förväntar jag mig ett dunderminus!! Dock är det kräftskiva på lördag och kalas på söndag men jag tror nog båda dagarna kommer att gå bra :)

Det har varit en otroligt jobbig arbetsvecka med att försöka hitta personal och har fått åka in själv med sjuka barn hemma. Tagit massor med energi speciellt när man inte får någonting tillbaka för sin energi man lägger ner.

Jag hann inte med till föreläsningen/lektionen hos vv idag men min kära konsulent väntade på mig så jag kunde väga mig och Åååååååå vad hon är gullig som tog sig tid att ha ett samtal med mig och himmel och jord. Världens bästa!

3 kommentarer:

  1. Det blir minus nästa vecka. Kämpa på bara!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är rätta takter, satsa allt du har så får du ett kanonminus vid nästa vägning. Vilken härlig support du verkar få av din konsulent, vad lyxigt!

    Ha en bra VV-vecka!

    SvaraRadera
  3. Det låter som en dröm att ha en sådan VV-konsulent.

    Min är inge vidare om jag ska vara ärlig. Hon bryr sig inte ett skvatt om oss medlemmar, det är jag säker på.

    SvaraRadera