onsdag 15 september 2010

Planen!

Enligt Propoints programmet så har jag 29 dagliga propoints som jag måste äta upp sen har jag även 35vecko propoints som jag kan välja om jag vill äta eller inte. En del måste äta dom för att gå ner bättre och en del behöver dom inte alls. Helt inviduellt!

Så min plan är att äta

Frukost 9pp

Lunch 9pp

Middag 9pp

Mellanmål under dagen 3pp

På så sätt äter jag 30pp/dag så oooom det skulle hända något helt oväntat där det blir mer så har jag marginaler med veckobonusen.

  • Riktlinjer för den mat jag kommer äta är kolhydrater med lågt GI-värde, hög andel protein, bra fetter, fokus på fibrer och dricka mycket vatten.
  • Stegräknaren ska stå på minst 15,000 steg per dag start imorgon!
  • Måndag-Fredag kommer alarmklockan stå på 05:00 och jag kommer att köra ett Blossom träningsprogram på ca 30minuter.
  • Måndag och Onsdag blir det konditionsträning på gymmet.

Jag tror verkligen att detta kommer att ge mig ett resultat på -6,1kg på 6veckor. Skulle jag landa på -3kg blir jag fortfarande superglad men jag siktar på -6,1kg!!!!

En annan sak är att vågen ryker!! Kommer att ta bort den helt under 6veckor!! DET är stort!!! Så jag kommer enbart veta min vikt på fredagar klockan 13:00 hos vv.

Åse gjorde igår en jämförelse i kolhydrater, kalorier och propoints under en hel matdag och hon äter lågkolhydrat kost. Super intressant ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar