söndag 5 september 2010

Jag vet, jag borde vara glad...

Vi tittar igenom garderoberna här hemma och lägger undan sommarkläderna pga begränsade utrymmen för kläder men jag blir både ledsen och glad när jag inser att senast jag använde höstkläder var jag 17kg tyngre ... I N G E N T I N G passar!! Jag har inte riktigt ekonomin för att köpa massa kläder nu men jag måste nog köpa någonting för som det är nu har jag inte en enda långarmad tröja... jag har ett par jeans som jag köpte nydligen när jag köpte 2par jeans för 179kr men redan nu har den ena paret blivit för stort men det andra paret kan jag fortfarande ha och dom är skitsnygga ;) Jag köpte en massa kläder innan vi åkte till Egypten som jag fortfarande kan ha men det var ju bara shorts, kjolar, klänningar och linnen :( Börjar bli lite kallt ute...

Nä, nu ska jag fortsätta... ville bara skriva av mig för visst är det så att jag aldrig någonsin skulle vilja byta tillbaka dom där 17kg men det är ju tråkigt att inte kunna ha några kläder ...

4 kommentarer:

  1. Kom över och låna lite mittemellankläder vettja ;)

    SvaraRadera
  2. Ett ganska skönt "problem" ändå väl? :-) Men visst det kan bli väldigt dyrt om man måste handla mkt nytt. Kan du ej sälja det som är för stort på Tradera? /Tina

    SvaraRadera
  3. Lite lager på lagar av Egyptienkläderna? Kjol med tjocka strumpbyxor kanske?

    Jag var och hälsade på min kompis häromdagen och kom hem en två kassar med kläder som hon ledsnat på och rensat ut ur garderoben. De är tyvärr lite för små för mig, men jag kommer ju komma dit. =)

    Hoppas du får till det, det är inget kul att gå om kring i för stora kläder...

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Här är det tvärtemot... Jag vägde typ 6 kilo mindre förra hösten vilket betyder att alla mina kläder är för små. Suck, och suck...

    Men att köpa nya kommer aldrig falla mig in. Då har jag accepterat den här vikten och det kommer jag ALDRIG att göra.

    Så jag tycker dina problem är ganska angenäma. Tänk på det.

    KRAM.

    SvaraRadera