onsdag 15 september 2010

Absolut ingenting!!

Den 12 juni vägde jag 76kg, Nu är det den 15 september och jag väger 76kg !!!!! Nu börjar det kännas så som hela förra året var. Ständigt gå på en metod (nu vv) men aldrig uppnå resultat då jag balanserar bra resultat med fusk i programmet så det blir nån slags jämnvikt,...

Nu får jag verkligen ta och skärpa till mig!!!! 3 månader och samma vikt!

Vad håller jag på med?

Nu vill jag ha snabba resultat så det får bli nån slags kickstart !!!


--------------------------------------------------------------

Lite senare ...

Jag vet att man inte ska sätta upp tidsbegränsade mål men nu vill jag köra en kortis utmaning för att få igång det hela. Mitt motivationsmål är nu 6,1kg på 10veckor Dvs att den 26/11 ska jag väga som högst 69,9kg. Japp så är det!! När jag når jag detta mål är det bara 2,9kg kvar till normalvikt :D

Nu ska jag bara sätta upp en plan sen kör vi! 6,1kg på 10veckor är mitt motivationsmål!!!

--------------------------------------------------------------

Ännu senare ...

Näääää jag spetsar till det lite ;) 6,1kg på 6veckor får det bli Mohahahaaaaaa ;)

1 kommentar:

  1. Haha. Du e go.
    Tänkte skicka över en spark i baken då. Men det verkar inte behövas... ;)
    Kram kram

    SvaraRadera