lördag 11 september 2010

Det är ju JAG som väljer!

Vart vill jag/Vad vill jag ha?

-vara en del av en aktiv familj

-hälsosamma matvanor

-balans

-rutiner

-vara målviktig

-stabil ekonomi med ordentligt sparande


Hur kommer jag dit/Hur får jag det? Ja det är ju det som är frågan och en ännu större fråga är ju vill jag ha förändringarna som tar mig dit? Det går INTE att fortsätta leva som vi gör nu och samtidigt vara aktiva och ha en hälsosam vikt. Saken är ju att det är JAG som väljer hur jag vill leva och jag vet ju ganska kristallklart hur jag vill ha det men varför är jag då inte där?

Den här veckan kommer det ske förändring! Inga bestående förändringar kommer över natten men när jag om några månader tittar tillbaka och undrar vart det började så kommer jag att tänka på denna vecka. Det är NU som gäller!

Jag tar nu kontrollen över vilka resultat jag kommer att få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar