fredag 30 juli 2010

24 i veckobonus

Jag kommer att ha fredag som min veckodag och därför också få min veckobonus påfylld varje fredag men eftersom jag fick en ny vb i måndags så kommer denna veckas vb bli på 24pp. Vågen står still på 78,2 men idag var den lite taskig för den stod på 77,9 jätttelänge innan den snabbt slog om till 78,2 innan den stannade.

Idag jobbar jag ... men vill faktiskt hellre vara hemma och mysa med barnen. Jag jobbar fredag, söndag, måndag, onsdag sen är jag ledig 11dagar i rad innan hösten börjar för mig.

Då det inte blev någon kyckling igår till middag pga IKEA besök så blir det idag :) Imorgon inför vi vår nya rutin av lördagsgodis hi hi. Jag har bestämt att barnen kommer att ha kvar sin månadspeng men dom kommer även att få en lördagsgodispeng=20kr som dom kan välja att köpa godis för eller spara. Vi vuxna kommer inte heller få köpa godis för mer än 20kr och det är bara på lördagar vi får köpa godis. Ikväll blir det cheddarpopcorn som jag har fått värsta dille på sista tiden.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar