måndag 12 juli 2010

Inget möte

Barnen vill verkligen inte in till stan och jag kan inte lämna dom hemma själva så det blir inget möte denna vecka heller ... jag är inte speciellt ledsen över det om jag ska vara ärlig för vågen skulle nog visa +/- 0 från min inskrivningsvikt ...

Idag är ny vecka = veckobonus :) Då jag inte klarade av att börja föränn i fredags så har jag ju hoppat veckobonusen men nu ska jag ju klara av att räkna en hel vecka så då blir det vb :) Det är målet, att klara att räkna utan fusk en hel vecka. Kan låta fjuttigt för er som kanske har kört på utan fusk i flera veckor, månader eller till och med år men för mig som det tog 12 dagar att ens klara en hel dag så är en vecka en stor milstolpe och planering vet jag kommer vara avgörande. Nästa vecka börjar jag arbeta och jag kommer då arbeta 15 dagar i rad så jag mååååste få in rätt rutiner nu. Kommer att börja med att ställa klockan vid 08:30 så man inte sover till halv tio, halv elva sen ska promenader komma in i vardagen igen. Kommer ju inte ens upp i 10 000 steg varje dag men det ska jag denna vecka med start idag! Minst 10 000 steg och en vecka utan avsteg från propointsen, det låter som en plan det!

Nu ska jag prova den omtalade frukosten med vaniljyoghurt, banan och blåbär mixat och upphällt i glas ;)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar