torsdag 8 juli 2010

Annorlunda

Ja, idag känns det annorlunda. Idag känns det självklart att klara mig inom min propointsram, jag ser mitt mål tydligt och även vägen dit. Något har hänt :) Kanske är det att jag har börjat blogg regelbundet igen, kanske att jag hittat massor med inspirerande bloggar eller helt enkelt att jag nu är redo?!?

I sån här värme är det skönt att veta att Päronsplitt bara är 1pp :D Den duger absolut som glass!

Imorgon blir det en heldag på stranden och jag kommer definitivt ha en propointsberäknad matsäck med mig :)

Fick ett tips att börja räkna points istället då jag faktiskt kan det helt utantill och då man kan formeln kan man lätt rkna ut vad saker är utan calkylator eller butiksguide och kanske är det just det som är lite trixigt med propointsen? Man kan inte formeln så man måste ha med mig calkylatorn vart man än går och även butiksguiden och restaurangguiden känns det som men jag vill ändå fortsätta med propointsen. Jag änvänder mig inte av så mycket light och lätt och då är propointsen snällare ;) Men jag dricker light och just nu ska jag gå och ta mig ett stort glas Coca-cola Zero :)

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar