tisdag 6 juli 2010

Fortfarande bra...

Men jag är sugen på att ta en bit toblerone som finns i kylen men jag dricker vatten istället. Jag kan inte kasta chokladen pga att barnen fått den av mormor ...

Till lunch blev det egengjord pyttipanna med potatis, rökt skinka och mager falukorv 7pp. Något jag aldrig trodde att jag skulle köpa hem och ännu mindre trodde jag att jag skulle använda den samt rekommendera det he he nämnligen burkpotatis ha ha Jag veeeeet vilken ungkarlsgrej men den är faktiskt god samt perfekt när man ska göra egen pyttipanna eller egen potatisallad :) tar ju verkligen bara 5minuter från början till slut att göra en mumsig potatissallad. Burkpotatis, purjo, gul paprika blandat med lättfil och salt & peppar.

Till middag ska det ätas nachos på twilight kvällen här hemma men jag och mannen har inte riktigt bestämt oss om hur vi ska göra ... Jag har 12pp kvar.

Känns verkligen kul att jag faktiskt gör det, jag är i första dagen och jag gör det. Jag räknar mina propoints!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar