torsdag 8 juli 2010

Blä blä blä

Ända sen måndagen den 28juni dvs för 10 dagar sen har jag börjat räkna propoints varenda morgon (nästan varje morgon) men ingen dag har jag somnat som en viktväktare ... Men jag kommer inte prova någon annan metod, vill verkligen inte äta soppor igen och det är med viktväktarna jag vill avsluta denna viktresa så det är bara att fortsätta för någon dag kommer det kännas att nog är nog och sen kommer beslutet. Som jag sa tidigare så kommer jag fortsätta att börja varje dag med att räkna men jag ser ett mönster i vart det fallerar och det är när det inte har funnits någon planering så morgondagen kommer få bestå av en del matplanering :) Kanske ger jag mig på att skriva en veckomatlista :)

Natti natti

1 kommentar:

  1. Prova att räkna efter det gamla pointssystemet (som du säkert kan i sömnen precis som jag..)i början tills du är inne i tänket och gå sen över till propoints om det nu är propointsen du vill gå efter.
    Kram Tina

    SvaraRadera