lördag 10 juli 2010

Dag 2

Japp, jag höll mig helt till propointsen igår och även idag :) Har 2pp kvar idag som kommer gå till 2st päronsplitt lite senare.

Idag var vi till ett äventyrsbad och tog med oss matsäck och jag måste verkligen återigen säga att planering är det avgörande för att klara av propointsen eller inte för mig. Min matsäck blev pastasallad med pasta, pesto, ruccola, gul paprika oxh kyckling 6pp samt så hade vi fullt med frukt med och jag åt 1 banan, 1/2 äpple och en satsumas. Till frukost blev det äggsmörgås och till middag grillat :)
Vi gjorde gino dessert på grillen hi hi La blåbär och hallon med vit choklad över i ett foliepaket som vi la på grillen tills chokladen smält och serverade med light vaniljglass Totalt 4pp :)

Vågen visar -0,9 från i förrigår :) Man veeeet ju att det funkar så det är bara tuta och köra. Jag kommer att gå på mötet på måndag trots att jag är själv hemma med barnen, det får bli en utflykt in till stan helt enkelt :) Imorgon ska vi oxå ha matsäck då vi ska ha en heldag på stranden och för mig blir det vv grillkorv med egengjord coleslaw och kaaaanske en kanelbulle till kaffet ;)

1 vecka kvar sen börjar jobbet igen och då kan jag inte väga mig måndagar 11:30 så jag måste ta reda på hur öppet tiderna är v 29-33.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar