onsdag 28 juli 2010

Vägdag


Jag har äntligen hittat ett möte som passar mina knasiga arbetstider. Jag kommer få lägga om schemat lite men det funkar :) Jag kommer från och med v31 gå på vv möte varje fredag klockan 13:00. Kommer lägga om min arbetstid så jag slutar 12:30 varje fredag och avslutar veckan med ett viktväktarmöte samt får en ny veckobonus lagom till helgen :) Detta kommer fungera perfekt för det stör inte familjen, arbetet eller blir krångligt på nått sätt utan detta kan bara bli bra :) Om vägningen börjar 13:00 så är mötet 13:30-14:15 så då är jag hemma senast 15:30 varje fredag vilket ändå är rätt tidigt och mannen brukar oxå vara hemma till den tiden Lovely!!! Glad är jag!! Första fredagsvägning 13:00 blir v31 och sen hoppas jag verkligen att det blir så att jag kan gå varje fredag.

Näää nu är klockan 02:34 på natten, undra om man ska ta och gå och lägga sig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar