tisdag 27 juli 2010

Rostad smörgås m ost


Man blir inte mätt så länge men ack så gott det är :) Rasker har ett nytt recept med surdeg och linfrön så kanske håller man sig ett tag. Denna frukost var Lipton yellow m sukett och mjölk, apelsinjuice och rostad rasker m bredgott och lagrad 17% ost Totalis 6pp
Det bara rullar på nu och det känns naturligt och självklart. Igår hade jag mys på kvällen med 25g cheddarpopcorn 28g dajm och det fick plats bland mina dagliga :) Heeelt otroligt!! Det är ju nu det egentligen börjar räknas då jag bara har gått ner till inskrivningsvikten så jag lääängtar tills vågen säger nått på 77 :) Ikväll blir det jobb följt av tvådagars ledighet sen jobb fre-mån för att sen vara ledig i två veckor. Hääääärligt!!!

2 kommentarer:

  1. Rostade smörgåsar blev mitt kvällsfika i går. Och jag håller med dig:

    DET ÄR GOTT!!!

    // Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Rostmackor är fantastiskt! Och juice... Mmmm det ska jag unna mig i helgen, rostmacka och juice!

    SvaraRadera