tisdag 6 juli 2010

Känns bra iallafall

Räknade propointsen på frukosten och dricker bra med vatten och det känns som att om jag bara kommer igång så går det nog bra. Tror att det faktiskt börjar idag :) min fortsatta resa ner mot målvikt. Hoppas det! Ikväll ska min äldsta ha en twilight kväll här hemma så jag och mannen ska hålla oss borta en liten stund iallfall och istället för att gå på bio eller åka och fika i nåt köpcenter så tänkte jag att bara han och jag ska ta oss ut till skogen på en promenad samt grilla middag hi hi får se om han är så pigg på det, han hade sin första arbetsdag efter semstern igår och var helt slut på kvällen.

I helgen funderar jag på om vi ska hitta på något kul med familjen men med tanke på hur det helt spårade ut med maten på kolmården så skulle jag vilja göra något som är lite mer viktväktarvänligt... har ni några ideér??

Min stegräknare är helt borta så jag kunde inte börja räkna steg idag :( Hoppas jag hittar den snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar