lördag 31 juli 2010

Pride

Japp jag var inne och tittade på paraden idag men familjen var lite seg så vi kom in rätt sent och ställde oss i slutet och vi hann ju se nästan hela paraden men dem var rätt slitna då det var en låååång väg att gå i år, stackarna. Funderar på att gå med nästa år, tycker det är en självklarhet med lika för alla! Jag arbetade som bartender på en gayklubb i London när jag bodde där i mina yngre dagar och Ååååååååååå vad jag ÄLSKAR den atmosfären. Tror det blir så med en minioritet av vilken grupp som helst egentligen. Att om man har något gemensamt och man tillhör en minioritet så blir det en sån självklar inbjudan och gemenskap utan några krav förutom att man är med i denna grupp. Ungefär som viktväktarna hi hi ;) På nått sätt så blir det mer kravlöst att börja prata med varandra om det är en grupp där alla viktväktar.

Idag blev det en knasig dag med maten men jag har hållt mig till propointsen och har till och med 5pp kvar av mina dagliga men jag har nog inte fått i mig så mycket protein idag inte ...

Imorgon blir det jobb och sen kalas och nästa vecka börjar äntligen möten hos viktväktarna :) Ska se till att börja röra på mig lite oxå ;)

kramilikram alla sötisar <3

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Paraden är det enda jag är ledsen över att missa på Pride. Har inget sug efter att delta, men vid fint väder är det en så härlig folkfest, med massor av kärlek i luften!

    SvaraRadera