onsdag 7 juli 2010

Jahaaaa

Jo det gick bra med propointsen så där fram till klockan 21,00 :O Jag och mannen blev ju utkastade då vår äldsta skulle ha tjejkväll så vi åkte till kista och åt middag. Jag valde kycklingfilé från en steakhouse och grönsaker till det, beräknade det som 8pp men sen när vi inte orkade gå runt i affärer mer och fick inte åka hem ännu så blev det en fika på levinskys och där blev det en muffins. Jag tar det på vb tänkte jag men sen på vägen hem så hyrde vi tre filmer och köpte godis :O Så d sprack det igen men jag kommer faktiskt inte ge upp jag kommer att hålla på att räkna varje morgon ända tills det blir hela dagar, veckor, månader! Nån gång kommer det att vända för jag kommer inte vilja visa ett plus varje gång jag går och väger mig ... och jag ska gå varje vecka som är möjlig för mig att gå. Vikten låg imorse på 79.0 och det är det högsta den har varit på sen jag gick ner till 75kg. När vikten är på 80.5kg så ligger jag i fetma kategorin så det är inte långt kvar ... men imorgon ska vågen visa mindre så är det bara!!! Ikväll har vi födelsedagsfirande här hemma och ska bjuda på ryggbiff, ugnsgrönsaker och rödvinssås och till dessert blir det jordgubbar och lättglass så det kommer gå bra iallafall ;) Blir ingen frukost eller lunch idag utan det blir snart en brunch. Så fort tjejerna blir klara med sin frukost där nere ... Jag är glad att jag inte stannade upp tills dom hade somnat för dom somnade 06:30!!! Kul har dom haft iallafall hi hi.

Ha det bäst så hörs vi snart!

1 kommentar:

  1. Det låter som om det skulle kunna vara jag :/
    Fast jag har gått över till det gamla points systemet för det nya funkar inte alls för mig :( Men jag säger som du,,det är bara att fortsätta kämpa för det ska gå denna gång :)
    Lycka till!!!

    SvaraRadera