torsdag 29 juli 2010

Jag borde, jag vet ...

Till er som följt mig ett tag är nog inte förvånade att det ser annorlunda ut här inne, till er nya så är det bara att vänja er hi hi Jag är lite (läs VÄLDIGT) ombyttlig he he...

Vågen är jättelustig denna vecka, oavsett när jag väger mig på dygnet så visar den 78,2kg vilket var min vikt i måndags. Jag viiiiill att den ska ner till 77, någonting NU!

Var inte alls sugen på frukost idag men jag vet ju att frukost är ett måste för en viktminskare så jag tog 2st falurut med bredgott och skinka 4,5pp. Till lunch blir det soppa och till middag blir det någonting med kyckling. Jag är seeeeg idag!! Jag vet att jag borde träna men,... det blir liksom inte av. Jag bor granne med ett gym som jag faktiskt tränar gratis på då jag arbetar på den gymkedjan så jag har ju ingen ursäkr egentligen. Men det blir att man hänger hemma här med barnen istället. Jag började träna med PT innan sommaren och hon skulle bli galen om hon visst hur lite (läs ingenting) jag har tränat i sommar... Jag har avbokat mina timmar med henne och sparar dom till vintern då jag kanske har kommit igång lite grann. Skulle ALDRIG klara ett pass med henne nu. Hon är galnare än Jillian i biggest looser, mycket galnare!!! Min kära promenadsvägerska har blivit gravid och är supertrött så hon orkar inte ut och gå så då blir det att jag inte tar mig ut själv heller... suck! Jag borde, jag vet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar