fredag 6 augusti 2010

Ännu en vecka utan vv ...

Det är verkligen med sorg jag inte går till vv idag. Mannen som skulle varit hemma medans jag åkte iväg har tackat ja till ett extra jobb vilket betyder att jag måste lämna barnen själva hemma för att åka iväg och då det är en bit bort så blir det timmar jag är borta vilket för mig inte är ett alternativ :(

Vågen hemma visar iallfall fortfarande 77,4kg men har vissa dagar gått upp till 77,8kg. Jag känner mig taggad, motiverad och stark men känner att jag vill ha ett riktigt bra resultat till nästa vecka så jag kommer att strunta i att få ny vb denna vecka men kommer att få äta mina ap vilket kanske triggar mig att komma igång med träningen??? Sen ska jag ändra mina riktlinjer på mat från

Frukost 6pp
Lunch 8pp
Middag 10pp
Mellis 5pp

till

Frukost 8pp
Lunch 8pp
Middag 10pp
Mellis 3pp

Annledningen till detta är att det har varit lite väl mycket (läs sjukt mycket) fika denna vecka, glass, hembakt m.m. och visst har det fått plats inom ramen men ändå kanske mitt ideal på hälsa. Sen har jag under hela veckan fått ihop 3ap ... inte mycket att hänga i granen direkt.

Nästa vecka VET jag att mitt vv möte ska bli av då en vännina till mig samt en vännina till henne har bestämt sig för att börja viktväkta och dom ska börja nästa fredag och dom kommer att gå med mig på min tid vilket är fredagar kl 13:00.

Denna dag, denna vecka kommer att vara underbar!!

3 kommentarer:

  1. Kan inte barnen hänga med till mötet? Eller det kanske inte funkar?
    Hoppas det går ihop nästa vecka istället!
    Peppkramar =)

    SvaraRadera
  2. Låter braa! Håller med om frukosten ;)
    Men mkt synd att du missar mötet :(, jag vet att du ville så gärna gå!

    SvaraRadera
  3. Vad trist att du missade mötet. Men så är det ibland, livet kommer emellan. OH, brukar man inte få någon present från VV när man tar med sig någon vän? Hihi!

    Min svägerska tar med sig barnen på cykel när hon är ute och joggar. Och varje gång de är ute så samlar tjejen ihop till någon leksak. Nu vet jag inte hur gamla dina barn är men det kanske gör det lite lättare.

    SvaraRadera