torsdag 12 augusti 2010

Potatisgratäng

Testar att göra en potatisgratäng med skalet kvar på potatisen och mjölk istället för grädde. Nyttigare men undra hur det smakar?? Hela gratängen är iallfall 20pp. Bild, omdöme och recept kommer senare ;) Recept kommer bara om den är god hi hi ;)

Till gratängen blir det grillat fläskfilé och majskolv :)

Imorgon är det vägning hos vv ÄNTLIGEN!!! Men jag är lite nervös vad vågen kommer säga, då jag bara varit där en gång tidigare och har ingen aning om hur deras våg är synkad med min. Sen har jag med mig en vännina som oxå har med sig en vännina vilket gör det extra nervöst hi hi.

Nåväl, imorgon kommer domen och sen kommer jag ju gå varje fredag!

1 kommentar:

  1. Jag tror den va jättegooood :P

    Våran mat va oxå god :), kycklingbitar med råris och bearnaise + majs.

    SvaraRadera