onsdag 25 augusti 2010

What to do?

Klockan är 20:36 och jag har precis ätit middag. Efter middagen har jag 11pp kvar av mina dagliga?!? Superdålig planering men det är svårt när man jobbar 09:30-13:30 sen 16-19:30 och under tiden jag arbetar får jag inte äta någonting alls. Min middag kunde ha varit dyrare men det var min man som lagade middagen och stora portioner är inte min melodi...

VAD kan jag äta som är 11p men som inte är helfel?? Tyvärr är jag nötallergiker annars hade det ju varit nåt.

Stegen idag hamnade på 15236steg :) Skulle ha blivit mer men jag blev hämtad på jobbet med bil och sen har jag bara suttit i soffan ...

Nä, nu får jag försöka komma på nåt att äta.

3 kommentarer:

  1. GLASS!!!! Jag är sjukt sugen idag, men har bara 0,5 pp kvar =(

    SvaraRadera
  2. Hi hi ja en tip top hade inte varit helt fel men tyvärr är jag mitt inne i en detox där -godis -glass -snacks -saft o läsk (även light) ska hålla sig helt borta från min matlista fram till den 19/9 ;)

    Men visst det hade ju varit gott :)

    SvaraRadera