tisdag 24 augusti 2010

Minsta acceptabla

Har varit mycket buss, tåg och bil idag men några steg extra har det blivit pga att jag haft denna på mig hi hi Den stod på 7000steg efter middagen och jag accepterar inte nåt under 10,000steg så jag tog med mig min äldsta ut och gick tills den passerat 10,000 he he Visserligen hade jag den i klädskåpet under tiden som jag jobbade men jag vet ju att jag iallfall gått minst 10,000 och det är mitt personliga krav :D Imorgon blir det löpbandet under min långrast och även en låååång bastu. Sweeeeeeeeet!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har också min Omron på mig numera. Jag går ganska mycket på jobbet har jag blivit varse. Minst 10000 steg blir det. Det är ju helt ok.

    Godisförbud är jag med på! Fast jag tänker vara så fräck så att jag säger inget godis fram till resan! :-D Inte en endaste bit.

    Det kommer gå!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå plockat fram min Omron =)Har också som mål att få 10 000 per dag. Stod på 8000 ngn ting innan jag gick på promenad men givetvis glömde jag sätta på mig stegräknaren igen när jag gick ut. SUCK!! Kram!!

    SvaraRadera