fredag 27 augusti 2010

Fredag

Japp idag är det fredag vilket innebär vägning ... vågen hemma visar tydligt att det nog blir ett plus men men min våg och vv vågen är inte riktigt synkade ... klockan 13:20 vet vi hur det blir. Oavsett om det skulle bli ett plus så känns det faktiskt inte så himla farligt för jag är ju på väg. Just nu är jag inne i ett super flow och mycket är nog tack vare mitt löfte med svägerskan. Vi har fått två till som vill vara med i löftet och det är min dotter samt www.akinna.se :)

Maria får i sitt löfte äta popcorn vilket jag hade tänkt att inte göra men igår på vår familjedag när simhallen som vi skulle ha gått till var stängd pga vattenskada så blev det ett spontanbesök till biografen och då tog jag fasta på Marias löfte he he Blev 1/3 av en liten popcorn och dottern lika så :) Självklart drack vi bubbelvatten till óch inte läsk ;) Filmen vi såg var "Som hund o katt"

Nä, nu ska jag klä på mig och iväg till skola och jobb sen blir det vv

1 kommentar: