tisdag 31 augusti 2010

Fredag!

På fredag är det vägning och möte hos vv och efter det ska jag och min närmsta vännina ha en myskväll som börjar direkt efter vv. Hon har en hårsalong som vi ska till efter vv för att göra mig fin i håret och efter det brukar det bli middag och massssssor med prat och vin ;) Fick just veta en sak som gör den här bästaste kvällen ännu roligare, vilket jag trodde var helt omöjligt :) Glad är jag och hoppas det blir så som jag önskar :)


Googlade ordet "vin" för jag ville få fram en mysig bild på et glas vin för att passa in på inlägget men jag fick upp denna bild och då han är såååååå snygg får han va med istället av ingen anledning alls förutom att han är sååå snygg, sa jag att han är snygg? Japp, det är han! Snygg alltså he he ;)

3 kommentarer:

  1. Ja, lite vin blir toppen, men tappa inte greppet bara ;) Då är det ju bara 15dgr kvar, och NEJ du får inte ledigt ;)

    SvaraRadera
  2. Kanske det men han är en otrolig dålig skådis.

    Pappa

    SvaraRadera