fredag 20 augusti 2010

Glad :)

Nu sitter jag på tåget och är så glad över veckans resultat! Nu är det bara 1,4kg kvar tills min första belöning :) Ikväll blir det bruschetta och ett glas vin. Faan vad bra det är att man kan gå ner i vikt men ändå äta gott. Det gäller bara att inte äta allt alltid utan att man prioriterar när och hur mycket. Precis som med ekonomin ;)

Bjuder på en bild av den bästa konsulenten jag träffat, hennes namn är Meta och hon har alla klasser i hötorget onsdag, torsdag och fredag :)


3 kommentarer:

  1. Jag unnar mig alltid för mycket, både med ekonomi och vikt :-/

    SvaraRadera
  2. Grattis..... sen måste jag tacka för tipset om att göra egen päroncider har just nu testblandat med 2 cl vodka rätt ok testar med lite mer senare

    SvaraRadera
  3. Såååå mycket grattis! Vilket härligt veckoresultat, super. Tror du resultatet hade Ett annorlunda ut om vågen inte hade varit gömd?

    SvaraRadera