måndag 16 augusti 2010

Första dagen

Idag var första dagen på jobbet efter en lååååång semster :) Det var kul att komma tillbaka men det var verkligen fullt upp och min arbetstid var 9:30-19:30 med 30min lunch ... men som sagt så var det kul :) Mina kollegor tappade hakan när jag gick hem med vanliga kläder idag hi hi, jag brukar ju alltid komma dit och gå hem i arbetskläder men icke längre ha ha, jag har ju blivit kvinna ju hi hi ;)

Det har gått bra med maten idag men såna här långa arbetsdagar är trixiga att få ihop med maten då jag inte får äta under arbetstid ... Jag har ätit upp mina dagliga men bara ätit två frukter så jag funderar faktiskt på att göra lite grönsaksdipp och titta på film hi hi, får ta från vb för att göra en dipp :) Ska ju lyda konsulentens tips att faktiskt äta upp vb ;) Denna konsulent är verkligen såååå engagerad!!! Fick veckobrev höromdagen och det var personligt, engagerat, kunskapsrikt och peppande!! Känner bara YES She is the ONE!!! The one who will be there when i reach my GOAL :D

Nu blir det till att välja film och fixa lite dipp :)

P.S TACK Sötaste ni för fina kommentarer om bilden nedan <3

1 kommentar:

  1. När jag för länge sen slutade gå till och från jobbet i arbetskläder så kändes arbetstiden kortare. Det blev mer fritid. Det gillade jag. Plus att jag slapp få en massa frågor på tunnelbanan. =)

    SvaraRadera