torsdag 19 augusti 2010

Ingen våg och hela veckobonusen

Det känns så läskigt att inte ha någon aning om hur det ser ut på vågen. Japp, vågen är fortfarande gömd och har varit det hela veckan, på sätt och vis känns det ganska befriande för fokus ändras från viktresultat till kostprogrammet. Man koncentrerar sig bara på att helt och fullt följa programmet. Jag har ätit upp hela min veckobonus så det ska bli intressant vad vågen säger på fredag ... Hoooooooppas verkligen jag får ett minus, jag behöver och vill ha ett minus och faktiskt så FÖRTJÄNAR jag ett minus!

Idag är det terminens första familjedag :) Hela familjen kommer att vara hemma vid två och jag gissar på att det är färdigstädat vid tre vilket ger minst 5 timmar innan det är dags för sängen :)Jag troooor vi kommer att baka någonting och kanske pyssla men vi får se, no plans so far.

Nu ska jag dricka upp juicen och sätta på mig kläder för att åka till jobbet.

Kramix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar