tisdag 31 augusti 2010

Fucking Amazing!!

Tänk dig att det fanns ett sätt för dig som har fetma eller övervikt att gå ner i vikt men ändå kunna äta av allt du tycker om! Att kunna bli av med din fetma eller övervikt utan att gå hungrig en enda sekund. Bara tänk vad det skulle betyda men grejen är att det finns redan!!! Viktväktarnas nya program Propoints är verkligen helt fucking amazing!! Så länge man förstår att det tar lite tid och att det är inget man gör ett par veckor och sen fortsätter som man gjorde innan. Detta är ett genuint livsstilsförändrings program och det är sjukt bra!

Jag kan bli nååååågot otålig att det går så långsamt och tankar om ren kur med CK dyker upp för en sån där extra pusch ner men det är bara att inse att det tar tid och kanske borde det få lov att göra det för att man rent mentalt ska förstå oxå?? Men visst vore det himla nice att vara normalviktig om 4 veckor ... Men om man jämför dem olika sätten så är ju vv överlägsna! Det är bara en fight dom förlorar och det är viktminskningstakten och det är från dag till dag den fighten är viktigast.

Som det är just nu kommer jag inte köra någon ren kur men tankarna finns där ... Jag har ju lovat mig själv att hålla på med detta ändå in i mål och vidare och det är klart jag ska fullfölja det löftet!

Snart är det jobb och jag hoppas på massor med barn idag :D

2 kommentarer:

  1. Visst är det otroligt?! Jag blir lika paff varje gång jag inser att jag gått ner 20 kilo och ändå ätit glass och godis. Underbart!

    Senaste dagarna har gått motigt men det är ju ganska självklart att man inte kan vara på topp alla veckor. Nu ska jag tillbaka till det braiga tänket och tillbaka till lusten att räkna PP. Woho! Man behöver att andra människor faktiskt talar om för en att VVs program funkar. Tack!

    SvaraRadera