torsdag 26 augusti 2010

Familjedag!

Jag gick och la mig igår med 11pp över men hellre det än att äta när jag bara var trött och mätt. Somnade vid 21:30 he he, trööööööött var jag ;)

Idag är det familjedag och som det ser ut kommer vi nog gå till simhallen :) Familjedag är en dag då ingen får jobba över, boka in annat, leka med kompisar m.m. utan vi är bara med varandra. Dagen börjar med att den som först kommer hem (läs jag) börjar städa och sen droppar alla hem och städar så långt det behövs tills vi blir klara och när vi är klara lagar vi mat tillsammans och hittar på nåt att göra. MYYYYYYYS!!!!! Sen är det himla skönt att ha det fint hemma till helgen :)

Vågen har varit framme denna vecka pga lördag-måndags chokladätande och nu börjar vågen visa ner igen och jag bara hoppas att det hinner bli ett minus tills på fredag men om inte så gör det ingenting för det är ju inte en dags vikt som räknas det är ju hela resan och att jag agerade snabbt och satte in ett godislöfte visar på att jag är på rätt väg :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det löftet kom i rättan tid. Tack för det!!! Finns en mening med allt. Tänk om det här är en metod till och med, hi hi.

    Tack för lunchen, det va mkt bra. Hade säkert blivit en macka på statoil annars....

    Roligt att se Flisepis skola. Hoppas verkligen att allt blir till det bästa. Roligt att hon iaf redan nu pratade om en tjej ;) Kul om det blir ömsesidigt och härligt <3

    Hoppas att städet går bra, att simningen blir av trots poolen (va den verkligen stängd??) och att ni har tokmysig kväll!!!

    Uppdatera mig imorgon!!! Jag sitter i behandling med 3 kunder imorgon så det får bli sms ;)

    SvaraRadera
  2. Skulle det nu bli ett litet plus, vilket jag inte tror, så är det inte hela världen. Eller hur.
    Hoppas det var en trevlig mysdag.
    Kram kram

    SvaraRadera