söndag 15 augusti 2010

Sista dagen ...

Detta är sista dagen på min semester och imorgon börjar jag jobba igen, det kommer verkligen kännas konstigt men jättekul! Det är mycket som händer både privat och på jobbet så jag tror den här hösten kommer springa förbi...

Jag har bestämt mig för att börja ta hand om mig själv lite mer, börja bry mig om hur jag ser ut igen! Under min fetma period så brydde jag mig inte speciellt mycket om smink, hårfix, naglar, kläder m.m. men nu ska jag bli kvinna igen tänkte jag hi hi :) En av sakerna är att jag ska ha privata kläder till/från jobbet istället för att åka med jobbkläder. Vilket innebär lite mer planering hemma då jag måste veta vad jag ska ha på mig och jag måste få in tid att göra iordning mig. Nu börjar ju barnen bli lite större oxå så man behöver ju inte göra allt på morgonen åt dom. Den här hösten är verkligen en höst i förändringens tecken och det känns så kul!

Jag har lagt in två bilder under fliken vikttabell i bilder och viiiiisst är det så att 76kg bilden är en bild som jag tycker verkligen är till min fördel men 88kg bilden är verkligen realistisk för så såg alla bilder ut, jag hade dom där hackorna hela tiden och min mage var som en ballong. Det är en verklig boost när man tittar på dom ... heja mig vad bra jag är!!!

3 kommentarer:

  1. Det är precis lika med mig, när jag går ner i vikt så följer det med en massa annat, fixa håret, sminka sig, naglarna, köpa nya kläder. Roligt roligt.

    Superbra är vad du är!

    SvaraRadera
  2. Du är en puma redan nu =) Det är stor skillnad på bilderna!! Själv toppade jag vågen imorse på 87 tunga pannor men på torsdag blir det ändring. Då blir jag medlem på Itrim och det ska bli spännande.
    Kram Lindha

    SvaraRadera
  3. Ja heja dig!
    Visst är det skillnad på bilderna!! Åhh vad det är kul att se viktminskningsbilder! Heja heja heja.
    Men visst är det just så att man inte känner sig som en kvinna när man är tjock. Men kampen att bli kvinna fortsätter! =)
    Kram kram

    SvaraRadera