söndag 1 augusti 2010

Konstigt

Jag kan så här i efterhand tycka att det är riktigt konstigt att det var så svårt att komma in i dag 2. Jag tror jag hade 10st dag1 innan dag2 kunde komma och följt av 3,4,5,6,7,osv. Nu rullar det verkligen bara på. Inget avsteg alls denna vecka och det har inte kännts jobbigt på nåt sätt alls, har till och med ätit massoooor med mys. Imorgon skulle min vägdag egentligen ha varit men eftersom jag bytt till fredag så är det först då jag kommer att gå på möte.

På kalaset efter mitt jobb så serverades det min ABSOLUTA favorit och för er som hängt med ett tag vet att det är Delicatos kokosrutor!!!

Såååå sjukt goda och jag blev lite ställd för jag hade inte räknat att äta något onyttigt så hade jag inte med mig någon våg och ville inte göra en sån stor sak av det hela men dessa rutor kan jag INTE motstå så jag frågade diskret om dom hade en brevvåg (för jag VET att dom inte har en hushållsvåg) och det hade dom så jag vägde upp min bit till 55g och det blev 6,5pp :) Det var den verkligen värd!!! Förutom den så blev det vindruvor, melon och te.


Nu ska jag gå och lägga mig för det har blivit väldigt lite sömn denna vecka.


1 kommentar: