torsdag 12 augusti 2010

Veckobonus

Nu har jag hållt mig enbart till mina dagliga i ett par dagar och det börjar sakta gå ner på vågen ... Jag har ju lovat mig själv tidigare att inte byta metod utan hålla mig till vv (propoints) tills jag är i mål och vidare. Kommer bli dagar då det inte alls kommer gå bra men jag kommer inte ge upp denna gång, jag SKA tillbaka till den gamla Ellinor :) Men min tanke är att strunta i veckobonus till vardags men äta en del av aktivitetspoängen istället och hålla mig till 10-12 propoints extra i veckan. Kommer använda veckobonus när det är kalas eller något annat exceptionellt som händer :) Tror det kommer funka bäst för mig. Jag håller mig ju bra mätt på mina dagliga så det är ju det där kvällsmyset som försvinner och det är ju kvällsmyset som är fällan till hela min övervikt så det är bara bra att det försvinner eller iallfall byts ut till något som inte kostar mer än ett mellanmål i propoints.

Antar att det är sunt förnuft man ska använda i propoints programmet medans man bara kunde slaviskt gå efter pointsen med det gamla ;)

Skulle ha ätit smoothie till frukost idag men glömde bort det så det får det bli imorgon :)

1 kommentar:

  1. Ja, det låter bra!

    Själv så har jag tänkt att INTE använda veckobonusen.... TÄNKT... ha ha... ÄN så länge så det inte gått särskilt bra. *mutter*

    Skam den som ger sig!

    SvaraRadera