måndag 2 augusti 2010

Äntligen


Som jag har väntat på att få se 77. någonting igen och idag stod det 77,4 så hade jag fortsatt ha måndag som vägdag hade jag fått ett -0,8kg som veckoresultat :) Dvs 2,5kg på två veckor yeeeehaaaa :) På fredag ska jag till vv och det ska verkligen bli skönt att komma igång "på riktigt" med möten och veckovägningar på deras våg m.m. Jag såg att jag är helt efter på min viktmål kurva då jag satte igång med att räkna senare än beräknat så jag har ändrat mina datum för mina mål så jag inte känner mig helt misslyckad och faktiskt har en chans att nå målen. Även om datumen bara är en riktlinje och inte en deadline känns det bättre så.
Jag fick ju 24nya veckobonus i fredags då jag kommer att ha fredagar som vägdag ´men samtidigt så hade jag ju redan fått 42nya vb i måndags så för att det skulle ha legat på 6vb/dag fram tills jag får min nya fulla pott på fredag så blev 24vb bra och av dem 24 har jag 9,5vb kvar :) Och det är efter en helg med noll planering och massor av mys. För en vecka sen hade det spruckigt med programmet då men nu känns det självklart att räkna. Det är inte ens jobbigt, faktiskt till och med lite kul hi hi
Nu är det off to work sen är det bara ett 3timmars möte på onsdag, lägga in löner på fredag (tar typ en timme) annars är jag ledig fram till och med 16 augusti :)
Ha det bäst alla söta!

1 kommentar:

  1. Åh vad kul. Ett stort grattis till 77 nånting:)
    Själv har jag bestämt mig för att ge nya pp en chans till:)

    SvaraRadera