söndag 8 augusti 2010

Veckobonus

Ja det var ju så .... jag skulle inte ha någon veckobonus denna vecka för jag ville se dunderresultat nästa vecka MEN igår så blev det så att en del av den fick gå iallafall. Vi åkte till Arvika för att fira kusin som fyllde 1år :) Vi åkte hemifrån klockan 07:00 med kokta ägg och havrepannkakor med oss och vi skulle få lunch där... men lunchen var en plätttårta och fika vilket gav massor med propoints även om jag åt dunderlite och blev dunderhungrig. Efter kalas åkte vi till örebro och lekte runt i leklandet men alla var riktigt trötta och hungriga. Middag blev på pizza hut och jag tog en parma o ruccola single och åt 3/4 vilket ger 15pp men man blir mätt, får glada barn och till en rimlig peng. Sen bar det hemmåt och då rååååkade det bli en glass i bilen för mättnadskänslan försvann ganska fort samt så var man trött och ville hålla sig vaken och då vill kroppen ha snabba kollisar. När vi kom hem så ville inte sova för dom var jätte rädda för åskan som var här ovanför stockholm igår så det blev film och te m smörgås.

En mysig dag trots konstiga matrutiner, idag och en vecka fram kommer det vara enkelt med kosten för hela familjen är hemma tillsammans och vi ska bara vara hemma och planera samt förbereda hösten :) Kanske att vi målar vårt sovrum vitt och ger Felicia en fondvägg :)

Ha det bäst nu ska jag till ICA Maxi med svägerskan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar