tisdag 10 augusti 2010

Powerwalk

Hi hi, Elin DET var precis det jag gjorde ;) Jag tog med mannen och gick en promenad i rask takt i två timmar :) Idag har det faktiskt gått bra och jag ligger på 30pp och har 29dagliga men jag fick hela 7pp för min promenad och det var när jag fyllde i långsam takt :) Har inte ätit så mycket frukt/grönt idag så jag avslutade dagen med en mumsig fruktsallad med 30g milda visp framför Harry Potter på tv:n :) Vi började med ettan igår och idag blev det tvåan.

Imorgon kommer jag vakna och vara nöjd och det jag har lärt mig är att det finns inga undantag till lördagsgodiset. Det är bara på lördagar som det kommer finnas godis här hemma. Av olika skäl så fick barnen köpa sitt godis på söndagen istället och av någon annledning så blev det mer än nödvändigt ...

Nu ska jag fortsätta titta på HP :)

2 kommentarer:

  1. Har nyss gått igenom HarryPotter filmerna jag med, såg sista filmen igår :)

    och idag blir det vägning på VV *pirrigt*

    Måste oxå få säga att jag gillar din blogg och tycker mycket om att du lägger ut lite recept med :)

    SvaraRadera
  2. Haha, visst funkar det bra. David följer gärna med om det betyder att han får en glad fru dagen efter. =)

    SvaraRadera