fredag 13 augusti 2010

NYSTART

Japp, jag ger mig själv en nystart idag :) Vågen hemma visar på tråkiga siffror men det struntar jag i och jag är snäll mot mig själv. Jag får en nystart! Jag kommer att ta mått, nystartsbilder och möjligtvis kanske jag även lägger ut bilder från början av året ... vikt 15kg mer än nu!!!

Känns roligare att gå till mötet idag med vetskapen att det kommer vara en nystartsvikt och inte ett plus ha ha ha .... me so smart mohahahahaaaa

Men viktmålen kommer jag ha kvar på dem datum som är så får vi se om jag kommer ikapp dem hi hi

Ha det bäst, det ska jag :)

1 kommentar:

  1. Smart det. Sen är det bara att tänka, det är idag jag gör det! Idag räknas.
    Själv tänker jag mycket på att det bara är att göra det varje dag, det är nu, men att det är ett så långstiktigt projekt. Det kommer gå bra, jag gör det här lilla idag och då får jag något stort till slut.
    Hoppas det går bra för dig idag, att du får mycket inspiration!

    SvaraRadera