söndag 29 augusti 2010

Brunch 17,5pp!!

Ha ha ha !!! Ja så blir det när jag tar det jag tycker om ... 17,5pp till frukost/lunch. Annledningen till att jag grundar dagen så här är att vi ska ha barnkalas här idag med tårta, kakor, godis och CHOKLAD!! Jag vet att jag inte kommer att äta något av det men jag vill vara nöjd i magen under hela dagen för att inte lockas heller ... Till middag ska det bli oxfilé med rotfrukter och rödvinsås så det kostar inte så mycket propoints.


Nu ska vi iväg och hämta tårta och köpa en klänning till lillfröken :) Tårtan är en överaskning till henne hi hi Vi har beställt en sån där tårta med foto på och fotot är från hennes riktiga födelsedag på kolmården :) Drinken var en suprisedrink från hotellet. Detta var nog hennes absoluta favisdag under hela året, hon sa flera gånger under dagen att det här var den bästa födelsedagen någonsin och nu pratar hon ofta om att nästa födelsedag ska vi oxå spendera på kolmården. Kalaset vi har idag är för kompisarna för alla var på semester när hon fyllde år.



Här är bilden som ska vara på den rosa prinsesstårtan :)

1 kommentar:

  1. 17,5PP är väl inte så tokigt för både frukost och lunch tycker jag. Så gott det låter med brunch, kanske ska föreslå att vi ska ha det hemma här någon gång. Men några kompisar.

    Hoppas du haft ett skönt avslut på helgen och att tårtan blev fin!

    KRAM

    SvaraRadera