onsdag 25 augusti 2010

Glömt men gick bra ändå...

Ooojjj vad pinsamt!! När jag kom till jobbet idag så kom jag ihåg att jag hade ju bokat in en arbetsinterjuv på min långrast idag. Turligen så kom jag ju på detta i början av dagen men ändå, piiinsamt!! Det som blev trixigt var ju att jag hade planerat att träna och basta på långrasten men jag gav mig inte!! Jag gjorde träningen lite kortare och bastun mycket kortare ;) Det blev 30minuter på löpandet i min takt vilket betyder 3,3km sen blev det 10minuter bastu :)

Det känns helrätt med godisförbudet att avstå från att äta godis och jag mår toppen!! Detox var precis vad jag behövde för lör-sön-mån var inge bra matdagar vilket syns på vågen men jag hoppas den hinner hoppa ner tills på fredag :)

1 kommentar:

  1. Hi, hi. Ja, nu är vi på samma bana iaf trots gravid och VV :D!!! Jätteroligt.

    Min stegräknare står nu på 4745 steg :S. He, he. Ja, kanske är 5000 ok numera ;) Jag hr ju faktiskt gjort ett vattengympa pass utan stegräknaren.

    SvaraRadera