måndag 2 augusti 2010

Hungrig

Idag är jag hungrig! Åt världens sämsta frukost vilket jag nu får sota för. 11,5pp kvar och middagen kommer att gå på 8pp så jag har 3,5pp kvar till mellis och jag har lovat barnen att vi kan baka ikväll så det blir kladdkakemuffinsarna så tar jag så mycket grädde på så att en muffins m grädde blir 3,5pp vilket innebär att det är frukt och vatten som får gälla nu fast jag är så hungrig. . . Jag åt en omelett m skinka för en timme sen så jag borde inte vara hungrig men det är jag !!! H U N G R I G ! ! !

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Kokboken Smala Italien tyckte du att den va bra? Har funderingar på att köpa den.

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stöd, gumman!

    Det här klarar vi!

    Stor kram.

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för att känna sig så hungrig. Har inga bra tips att ge. De skojar inte när de säger att frukosten är det viktigaste målet om dagen.

    SvaraRadera
  4. Jenny: Kokboken är jättebra! kan verkligen rekommendera den.

    SvaraRadera
  5. Pepp härifrån!: )
    http://viktresamedpropoints.blogg.se/?tmp=03075805

    SvaraRadera